ÜZLETVITELI TANÁCSADÁS
A MANAGEMENT PARTNERS Holding Zrt. alapítása óta folytatja tevékenységét az üzletviteli tanácsadás területén, és ez napjainkban is fontos része a cég működési portfoliójának. Cégünk a kezdetektől fogva komplex feladatként tekint a partnereinél felmerülő teendőkre, ezért az üzletmenet napi ügyeinek áttekintésén, illetve azok optimalizálásán túl a partnercégek üzleti stratégiájának kialakításában, valamint az ebből levezethető szervezeti feladatokban is tevékeny szerepet vállal. Célunk, hogy partnereink speciális igényeit figyelembe véve egy átfogó, komplex, rendszerszemléletű és költséghatékony lehetőséget kínáljunk a lehető legoptimálisabb működésre.
- komplett üzletvezetési tanácsadás
- vállalati folyamatok átvilágítása
- stratégiai tervezés
- koordináció és management támogatás
- a jogszabályi rendelkezésekkel összhangban elősegítjük a partnerünk gazdaságos és eredményes működését
- pénzügyi tanácsadás, pénzügyi folyamatok nyomon követésére kontrolling rendszer kialakítása
- a működés során a külső jogszabályoknak és a belső szabályzatoknak való megfelelés ellenőrzésére javaslatok kidolgozása partnereink számára
- beruházások, beszerzések elemzése; tanácsadás ezek optimalizálására
- HR területen segítünk a kiválasztásban, a dolgozói elkötelezettség (lojalitás) javításában; teljesítménymenedzsment, ösztönzési és teljesítményértékelő rendszerek kidolgozásában
- tanácsot adunk a partnerünk által végzett tevékenységekkel összefüggő munkavédelmi feladatokkal kapcsolatban (munkavédelmi oktatások, kockázatértékelés, munkavédelmi szabályzat elkészítése vagy felülvizsgálata, megelőzési stratégia kidolgozása)
PROJEKT-, ÉS TECHNOLÓGIAMENEDZSMENT
Kezdetektől fogva a MANAGEMENT PARTNERS Holding Zrt. tevékenységi körében az egyik leghangsúlyosabb elem a partnereknél adódó projektfeladatok komplex kezelése. Az ügyfeleink által megjelölt projektek / beruházások / fejlesztések sikeres előkészítése, kivitelezése érdekében támogatjuk a folyamat egészének vagy részfeladatainak lebonyolítását mind tanácsadói, mind pedig ügyfél oldalról, valamint elősegítjük a szükséges tárgyi, financiális és technikai feltételek megtalálását vagy adott esetben rendelkezésre bocsátását.
Erősségeink:
- a projekt komplex végrehajtási folyamatának, erőforrásainak megtervezése,
- döntést segítő alternatív megvalósíthatósági tanulmányok készítése, prezentálása
- projekt költségvetésének és ütemtervének kialakítása, ellenőrzése, betartása
- alvállalkozók feladatorientált ajánlása kiterjedt kivitelező kapcsolataink által
- a projekt megvalósulási időszakában jelentkező kockázatok, problémák kezelése, megoldási javaslatok
- a projektfolyamat kontrolling és monitoring feladatainak nyomon követése, dokumentálása
- kontrollált projektzárás, dokumentáció ügyfél oldali rendszerbe rendezése.
Fontosabb üzleti partnereink: